lunes, 14 de mayo de 2012

Performancce a l'escola





Aquest és un vídeo de la xerrada que ens va oferir  Didac Botella on es mostra que fer performancce a l'escola és un mètode d'aprenentatge eficaç i divertit en el qual es bolca tot l'alumnat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario