És un document que pertany al treball de recerca. Parla dels inicis de la LiJ fins al franquisme. Les idees principals a destacar són que en les seves els començaments, la literatura era de transmissió oral i no tenia autor perquè anava de boca en boca fins que va passar a ser escrita i les obres van començar a tenir autors. El canvi més important que es pot observar és l'adaptació dels autors a les necessitats de la societat.
http://es.calameo.com/read/001040925deba0976ffde
No hay comentarios:
Publicar un comentario