miércoles, 25 de abril de 2012

Conte Surrealista





Fa milers d’anys, a l’illa de Madagascar vivia un príncep alt, molt maco i molt entremaliat que es deia Richard. Aquest estava enamorat d’una princesa alta i valenta de molt mal caràcter.
A aquest príncep li encantava passejar per l’ajuntament, saludant a tothom. Açò li encantava perquè ell volia crear un nou món on  la gent fora més feliç, volia trencar en els estereotips del passat i encara presents a l’època, on el rei és el màxim sobirà, mana més que tots i no se’ls pot mirar.
Hui en dia, el seu rebesnét continua exercint el càrrec de rei gràcies a la forma de regnar del seu besav.

No hay comentarios:

Publicar un comentario