Fa milers d’anys, a l’illa de
Madagascar vivia un príncep alt, molt maco i molt entremaliat que es deia
Richard. Aquest estava enamorat d’una princesa alta i valenta de molt mal
caràcter.
A aquest príncep li encantava
passejar per l’ajuntament, saludant a tothom. Açò li encantava perquè ell volia
crear un nou món on la gent
fora més feliç, volia trencar en els estereotips del passat i encara presents a
l’època, on el rei és el màxim sobirà, mana més que tots i no se’ls pot mirar.
Hui en dia, el seu rebesnét
continua exercint el càrrec de rei gràcies a la forma de regnar del seu besav.
No hay comentarios:
Publicar un comentario